Dlaczego nie mozesz schudnac Musisz zapłacić 2 monety, aby uzyskać zasób, który chcesz (ale budując kilka commerce (żółty) struktur może obniżyć ten koszt do 1 monety).

zbudować etap cud płacąc odpowiedni koszt (pokazane na planszy gracza) i stosując wybraną kartę jako marker budowlanej

odrzucić wybraną kartę, aby uzyskać 3 monety

Po wybraniu karty i wykonywania czynności z nim, gracze dają pozostałe karty w lewo (na wieki I i III) lub w prawo (dla Age II), a gra toczy się dalej w ten sposób, aż gracze otrzymują ostatnie 2 karty w które wskazują, gracze muszą wybrać jedną kartę i wyrzucić drugi. W tym momencie, który jest koniec pewnej epoki, konflikt zbrojny zaczyna a gracze walczą ze swoimi sąsiadami, porównując liczbę tarcz na swoich struktur (czerwone kartki) z każdym sąsiadem i zdobywanie token konfliktów (pozytywny lub negatywny) dla każdej walce. Gra rozwija się teraz do następnej epoki, aż wszystkie 3 Ages zostały zakończone.

Impresje

Muszę przyznać, że kiedy pierwszy raz grałem w tą grę kilka miesięcy temu, nie mogę znaleźć zbyt imponujące. Musiałem go odtworzyć ponownie kilka razy, aby docenić jego głębię. I to naprawdę nie ma wystarczającej głębokości, aby utrzymać chce się grać bardziej jak najszybciej uświadomić sobie, że. Nie wystarczy tu miejsca na obciążeniu różnych strategii, a nie tylko w zależności od miasta, grasz też na tym, co inni gracze wdrożenia strategii. A to dlatego, że próbuje wyeliminować innych graczy strategii jest ACORE elementem gry. Najwięcej razy znajdą się zmaga się z ważnych decyzji, takich jak „Czy mogę wybrać tę kartę, która pasuje do mojej strategii, a może powinienem zablokowania mojego przeciwnika za pomocą karty, czego potrzebuje na przykład zbudować etap mojego zachwytu?” Jest to gra ciągłego podejmowania decyzji i szczęście nie odgrywa żadnej roli.
Artykuł dzięki: ubezpieczenie komunikacyjne oc