Skad wynikaja wahania wagi

1. Wybierz kartę

2. Działanie

3. Daj rękę kart do gracza siedzącego na lewo lub w prawo i otrzymują inną rękę kart od gracza siedzącego obok ciebie.

Wszystkie karty stanowią specyficzną strukturę i są z następujących kategorii:

Brązowy Karty (surowców). Są to struktury zasobów. Dostarczają one jednym z kilku jednostek z drewna, gliny, kamienia lub rudy

Szary Karty (wyprodukowany towar). Są to struktury, które produkują towary wyprodukowane: krosna, papirus i szkło.

Żółte kartki (struktur handlowych). Karty te mogą zarabiać monety, wytwarzają zasobów, należy zmienić zasady handlu, a czasem i zbieraj punkty zwycięstwa.

Czerwone kartki (struktur wojskowych). Stanowią one struktury wojskowe, które przyznają siłę militarną.

Niebieskie Karty (struktury cywilne). Te karty przyznawania punktów zwycięstwa

Zielone dowody naukowe (struktury). Karty te reprezentują postępu technologicznego i zdobyć punkty zwycięstwa w zależności od postępów w trzech różnych dziedzinach naukowych.

Fioletowe karty (Gildie). Oni zdobyć punkty zwycięstwa w zależności od liczby kart tego samego koloru lub etapach cuda zbudowane przez gracza lub / i jego sąsiadów.

Po wybraniu karty, przychodzi faza działania gry, w której gracze mogą wybierać pomiędzy 3 różnych działań:

zbudować strukturę wybrali w poprzednim kroku. Każda karta ma swój koszt w zasobach lub monet , ale niektóre karty zasobów można grać za darmo. Ponadto budowa konkretne struktury podczas Era pozwala budować za darmo kilka innych structrures w następnym wieku np jeśli budujemy skryptorium w wieku I, można zbudować za darmo Bibliotekę w Age II. Jeśli nie mają wystarczających zasobów, aby zbudować strukturę zawsze można handlować swoimi sąsiednich miastach, o ile produkują zasób, którego szukasz.
Artykuł dzięki: